вторник, 28 февруари 2012 г.

Анкета за чорапогащниците - резултати


Както сте видели изтече времето за гласуване и по втората анкета, която пуснах. Надявах се темата да е интересна на всички ни (любимите чорапогащници), но си признавам, че дали нарочно или не, не включих всички възможни отговори, защото исках да се концентрираме върху най-масовите варианти.
Но нека да направя кратък анализ на отговорите:

Имаме 10 различни човека, които са дали своя глас. Това е добра цифра предвид, че на ден блогът се прочита между 15 и 30 пъти (не мога да разбера защо в някои дни има значително повече читателки и читатели – очевидно не зависи само от темите). Хубавото е, че почти всяка, която го прочита иска да участва, което е и моята мечта.

Интересното е, че безспорният фаворит е червения плътен 40 Den чорапогащник. Може би всяка от нас си мечтае за нещо по-различно от „нормалните“ черни и телесни, а и студът навън също определя избора. Аз си признавам, че към момента нямам червен, но планирам скоро да се поправя и да пиша за бъдещата придобивка. Мога да го комбинирам с червената ми пролетна рокля…

На второ място с четири гласа e фигуралния 20 Den. Нормално – всяка от нас иска да се изфръцка от време на време. В моята колекция имам два черни на цветенца, а бих искала да имам и дантелен. Чудя се дали да не потърся и нещо подобно в различен цвят.

В средата на класацията са класическите бял и черен 20 Den. Мисля, че всяка от нас и сега се е спряла на тях. В момента съм с два черни, единият от които с повече ликра. Комбинирала съм ги с тъмносинята си плисирана поличка, а довечера мисля да покарам колата по нея.

Изненадващо за мен само два гласа е получил кафявият плътен 40 Den чорапогащник. Все си мислех, че през зимата ще се придвижи по-напред (представям си, ако бях пуснала гласуването през лятото:). В интерес на истината и аз бих избрала друг цвят, но все си мисля, че тази година кафявото е доста модерно.


Моля ви пишете ми и какви други въпроси бихте искали да включим в анкетката. На мен ми е много любопитно какви мнения може да имаме по най-различни женски въпроси.

Целувки
Niki



1 коментар:

  1. zdravei razbrah 4e obi4a6 da igrae6 cs i dr igri moga da ti predloja mnogo hubava igra eto ti link:
    http://www.erepublik.com/en/referrer/SamokovValkio

    ОтговорИзтриване