понеделник, 20 февруари 2012 г.

1000 показвания за месец

Здравейте приятели и приятелки,

Вече имаме 1000 посещения на блога само около един месец след началото му. Благодаря ви, надявам се да откривате нещо интересно вътре всеки ден. Иска ми се да го пораздвижа малко и да го направя по-интерактивен. За целта съм сложила нова анкетка в страни, но това няма да е единственото нововъведение. За другите ще ви пиша по-нататък, но ще се радвам на всякакви съвети, препоръки, дори и критики или под формата на коментари или на мейла: nikoletasis@hotmail.com

А сега няколко думи и за корсета, както обещах вчера. Бях с него близо 12 часа и ми беше супер комфортно вътре, дори прекалено. Сутринта го сложих повече около талията и под гърдите, но през деня се качи малко нагоре и ги покри. Очевидно е моделиран за този вид носене. Мисля, че ми помага и за по-изправена стойка, стремя се като съм с него да седя по-изправена с щръкнало дупе и бюст J Определено имам нужда от това, защото дългите часове на бюрото в офиса ме прегърбват жестоко. Мислех си, че като го сваля вечерта ще почувствам някакво облекчение, но не би. Нямах никаква разлика освен тази, че с една опора по-малко. Очевидно е, че не е бил стегнат, но и аз не искам да се пристягам прекалено, поне в началото. Днес го попристегнах преди слагане с около сантиметър и засега ми е много по-приятен стегнат. А ако имам време ще проверя в интернет за някой линк за самопристягане, тъй като честно казано не знам как сам да се оправя с връзките на гърба (може би някоя читателка ще помогне J)?

Към корсета днес съм отново с правата си бледорозова пола, два чифта светлосиви чорапогащника 40 Den, тъмен сутиен. Около бедрата съм се вързала с едно въженце, за да си намаля малко дължината на крачките. Отдавна не бях го правила, но се налага, тъй като имам неприятния навик да цепвам пристегнатите си полички.

Това е засега от мен, целувам ви с пожелания за лек ден и отзиви
Niki

2 коментара:

  1. Поздрави за блогът Ники. Радвам се, че ще има и нововъведения. Иначе за идеи и особено критики бъди сигурна, че ще ти пипа :)

    А ти какво носи върху курсета Ники? Чудех се дали няма да изпъква под блуза.

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, върху корсета съм с потник и риза. За радост не стърчи и не личи, иначе щях да бъда много тъжна.

    ОтговорИзтриване