понеделник, 6 февруари 2012 г.

Бодичорапогащник

Здравейте мили мои,

Започвам направо - какво мислите за бодичорапогащника? Знам, че и Кали и Росс ми го препоръчват, но  за мен това, за съжаление, е още само една мечта:
Criss Cross Stocking 
(Този на снимката горе е малко по-необичаен, но подходящ за времето на навън :).
Но защо мечта? Не знам от къде мога да си купя такава прелест. По принцип ми е супер неудобно да вляза в специализиран магазин и да разглеждам модели, камо ли да питам за L и XL размери. А не съм виждала такива по щандовете с чорапогащници по големите магазини на самообслужване. Моля ви помогнете ми да си намеря и обещавам да си го облека и да не го свалям цял един ден :)

Признавам, че съм пробвала сама да си направя нещо подобно от чорапогащник с XL размер и друг, на който си слагам на ръцете в крачолите, а дъното зад врата. Опитвала съм да си направя и дупка за главата, но обикновено се къса :(
Четох и вариант за XXL чорапогащник, на който да направиш в горната част две дупки, за да минат ръцете, но честно казано толкова дълъг не съм намирала.

И за финал няколко думи за тоалета - тъмни плътни чорапога]ници (единият черен, другият виолетов), черна пола, черно боди без деколте и покриващо гърба и черен сутиен. Този път красотата ще е тънката ми верига, която ще оставя да виси под панталона. Понякога като сядам си личи и тогава малко се притеснявам, но се надявам никой да не ми гледа в скута :)

Чао на всички и целувки
Niki

7 коментара:

  1. Здравей Ники, ето един линк, а има и други сайтове, но посети този http://www.erotichno-belio.com/329/%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D0%B8-%D1%87%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%89%D0%BD%D0%B8%D0%BA

    ОтговорИзтриване
  2. http://bg-mamma.prodavalnik.com/seksi-bodi-chorapogashtnik-i3316859 просто отиваш и си го купуваш - наближава денят на влюбените, ето ти повод - за любимата е и толкоз:)

    ОтговорИзтриване
  3. А защо въобще ще дава обяснение, а и едва ли някой ще разпитва, аз си купувам дамските неща и за мен и за дамите в къщи и никой не ме е питал нещо. И ме гледат как разглеждам по щандовете без някой да се впечатлява, но иначе си много права Кали, най лесно да се пазарува в нета. А ти няма ли да продължиш да пишеш в блога си.

    ОтговорИзтриване
  4. Много е хубаво това боди на снимката, особено впешатляващо е, че е и без дъно, което допълнително добавя еротиката в него, много, много секси!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за всички съвети, наистина по нет-а сякаш е най-лесно да се снабдиш с бодичорпогащник. Но все си мисля, че трябва да има и в някои магазини. Най-странното е, че в магазин Джъмбо, който по принцип е детски има доста голям избор на бельо. Ще гледам да мина от там скоро и ще пиша пак.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте на всички във блога
    Ето едно линкче и от мене:

    http://bg.spiralfashion.com/damski-drehi-online/damski-top/damski-bodita-onlain-grupa/bodi-za-masaj.htm

    От българските производители мисля че само те имат такъв артикул,
    може да се избира между няколко цвята и размер и се поръчва лесно.

    ОтговорИзтриване
  7. Не се бях сетила за бодичорапогащник за масаж, въпреки че съм виждала в спа центровете. На снимката от линка изглжда супер стегнат и сигурно е много удобен.

    Мерси.

    ОтговорИзтриване