сряда, 8 февруари 2012 г.

Корсет


Здравейте мили измръзнали приятели и приятелки,

Днес мисля да ви занимая с една позабравена от мен, но пък много любима част от дамския гардероб - а именно корсета. Една от най-големите ми, но все още неосъществени мечти, е да облека дълга бална рокля от края на по-миналия век с кринолин (за да не мога да сядам:), много фусти и силно стегнат корсет отгоре. Разбира се едва ли ще мога да си намеря оригинална такава, но пък има някои модели абитуриентски или булчински, които напомнят на тази от фантазията ми.

И докато си мечтаех за роклята преди време реших да направя нещо и за талията си. От един спортен магазин си купих черен колан, широк около 12 см за поддръжка на кръста при силови упражнения. Закопчава се чрез лепка, която позволява доста голямо пристягане. Започнах да го нося почти всеки ден в продължение на два месеца и в края на този период поглеждайки се в огледалото видях видима разлика в талията - наистина се беше смалила видимо. В първия момент се зарадвах, но после, като размислих и попрочетох в интернет се уплаших за това, че размествам вътрешните си органи при силното пристягане. Спрях да го нося всеки ден и от тогава съм с него само за специални поводи.

Изглежда подобно на този от снимката, но вътре има пластмаса и не се огъва:


Днес реших, че е време отново да си го сложа и се оказа, че въпреки, че не сум го носила поне 2 месеца обиколката на талията ми се е запазила - честно казано се зарадвах :)
Освен него съм с два плътни бели чорапогащника, розова, къса, права поличка и графитен сутиен с много дантела. Забравих да си сложа боди и сега ми е малко хладно, но какво да се прави.

Целувки и до скоро
Ще се радвам да пишете в блога за мнението си за корсета - имате ли, колко го стягате, колко дълго издържате с него (аз мисля да съм с моя колан поне 12 часа днес:))
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар