четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Ситуация

Здравейте мили мои,

Днес ще ви занимая с една ситуация, която ми се случи пред три дни:

Докато си карах колата на прибиране от работа по пола, черни чорапогащи и ботушки имах неприятно изживяване:


 Заради снега платната на улиците и в момента са доста отеснени и на улица с две платна в едната посока има място само за една колона. Та, тръгнах да изпреварвам един стар автобус и не прецених разстоянието и си ударих лявото огледало в него :(. То се килна счупено и в този момент си казах - ужас ПТП, а Niki-то по пола... ами как ще се разправям с "колегата", с КАТ, ще направим задръстването още по-страшно. Слава богу на автобуса нищо му нямаше, а аз си дадох газ и до вкъщи карах с килнатото огледало. След това си сложих панталоните, излязох и се оказа, че огледалото просто се е измъкнало от държача, та успях да го оправя.

Изводът е, че като карам по поличка май много се размечтавам и разсейвам - също като блонди зад волана :) От тогава си обещах да внимавам повече, но и вчера минах през една дупка и ми падна таса...

Чудя се, ако наистина трябваше да спирам и да викам КАТ, какво щях да правя - може би нямаше да изляза от колата докато не си сложа панталона. Но този процес поради теснотията отнема около минута - 100% шофьорът на другата кола щеше да ме види. Абе с една дума - дано не се случва.

Целувки и до скоро
Ники

4 коментара:

  1. Ники а за акво се размечтаваш?

    ОтговорИзтриване
  2. А тази мацка на снимката е супер, ако ме вози и аз бих се размечтал за какво ли не.

    ОтговорИзтриване
  3. Мисля си, че ако живеехме в малко по нормална държава ситуацията с поличката не би изглеждала толкова куриозна. Следя много сайтове и блогове за мода и според мен някой табута ще бъдат преодолени може би от следващите поколения. Ето и пресен пример публикуван вчера (цветнокож младеж на 21г. се разхожда по поличка из МОЛ в Ню Йорк):

    http://lookbook.nu/look/3050323-new-york-fashion-week-day-one

    Обърнете внимание и на многото положителни коментари, при това предимно от противоположния пол! Излишно е да споменавам какво е мнението на българските жени ако им барнеш нещо от гардероба!

    ОтговорИзтриване
  4. Росс, замечтах се за топла стая, в която да се преоблека с нещо секси - имам една черна нощничка ... и бух в дупката :)

    Съгласна съм с коментара на Анонимен за табутата в нашето общество. Може би след време (поколения) ще станем по-толерантни. Готин линк.

    ОтговорИзтриване