неделя, 12 февруари 2012 г.

Ситуация 2

Здравейте мили мои,

Днес ще продължа темата за неприятните ситуации en femme. Случката стана в петък:

Докато си карах колата на прибиране от работа по розова пола, блестящ чорапогашник и ботушки нямах никакви проблеми, но това бе така докато стигнах до вкъщи. Заради снега, знаете, платната на улиците и в момента са доста отеснени и на улица с две платна обикновено има място само за една колона. Нямаше места за паркиране пред блока, но в съседната улица има доста места перпендикулярно на движението. Харесах си едно, което уж не ми се видя толкова заснежено. За съжаление не се оказа така - колата се "заби" в снега и заседна - не можех да карам нито напред нито назад. В началото не се притесних - и друг път тази зима е ставало и е трябвало да попочистя под предните колела снега. Лошото се оказа, че задницата на колата не позволява на другите коли да минат и стана задръстване. Докато се усетя слезе един мъж... помислих си, че ще се заяжда, а той искаше само да ми помогне. Каза ми да пробвам с малко газ и изправен волан.
А аз вече бях в паника - нямах ни най-малка възможност да си сложа поне панталона, а вече виждах, че ще трябва да изляза и да бутам. На няколко пъти си говорихме - аз вътре, той през прозореца, та 100% ме е видял. Не каза нищо, продължи да ми помага. Излезе и друг шофьор и се заеха да ме избутват обратно в улицата. В този момент колата се задвижи и аз можах да се измъкна на заден ход. Отново отворих прозореца, благодарих на любезните хора и ... се спасих.  

Знам, в предната публикация си обещах да внимавам повече, в петък си мислех да спра да карам  така, но май няма да стане. Желанието на Niki за изява е доста силно ... просто ще внимавам къде паркирам :)

 
Целувки и до скоро
Ники

П.с. За финал ви изпращам една снимка как ми се иска да покарам някой път, какво мислите за encasement-a (според мен е супер сладко):

2 коментара:

  1. Чудя се дали ако си сложиш яке върху краката ще се забелязва от вън?

    А за каква снимка говориш?

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, якето беше на гърба ми, вярно можех да го сложа на коленете си, но не се сетих в паниката.

    Снимката под послеписа не се ли вижда?

    ОтговорИзтриване