четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Прашки горе или прашки долу

Здравейте мили мои,
Навън отново вали сняг, тоест отново трябва да сме със зимен тоалет. За днес съм избрала:
-      Два чифта чорапогащници – черен и любимият виолетов, като общата сума на Den по мен сигурно е около 100 J
-      Черно боди без дантели и дупчици за стопляне
-      Черна пола до коляното
-      Черен сутиен с клик клак закопчалка и нерегулируеми презрамки (харесва ми, че прилича на горнище на бански, но няма различни степени на пристегнатост)
-      На връщане от работа в колата ще добавя и топлите си пухкави ботушки (вчера покарах с тях и сякаш карам по внимателно по женски :)
Като финал съм запазила една малка подробност – нетипично за мен днес си сложих малки дантелени прашки под чорапогащника. Засега усещането е приятно, въпреки някои физиологически проблеми, които налагат чести корекции, ако мога да се изразя така.
Та питането ми днес към вас е  - прашките и пликчетата над или под чорапогащника трябва да се носят? Аз ще съм честна – когато съм с чорапогащник повечето пъти „забравям“ да си сложа бельо. А днес го направих за разкош J по петъчно.

Пожелавам ви лек и по-топъл ден
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар