сряда, 15 февруари 2012 г.

Пазаруване за 14-и Февруари

Здравейте мили мои читатели и читателки,
 
Вчера имах малко свободно време и го използвах за пазар по случай празника на влюбените – пообиколих два три магазина и се върнах вкъщи със следните съкровища:

-      Дълги дамски черни ръкавици – стигат ми малко след лакътя, леко се набират в долната част. Най-хубавото е, че са леко лъскави и не са ми нито тесни, нито широки. За съжаление с тях не ми работи маус пада L, но в комбинация с рокля без ръкави са страхотни.
-      Бяла венецианска карнавална маска – покрива очите и челото, има златни апликации и камъчета. Може би трябваше да си взема за цялото лице (нямам време да се гримирамL), но обичам да си виждам червилото.
-      Черен дантелен колан с жартиери – в момента съм с него. Много е красив, но се оказа ластичен и  не съм сигурен дали ще ми стои на талията, особено, ако го използвам не по предназначение (за разкош), а за да ми държи чорапите (плътни, тъмни, но без силикон). Изглежда съм се вталила прекалено напоследък J, но пак си нося „корсета“ и днес.
-      Китайски изкуствени нокти в бледоелектриков цвят (нещо между бяло и зелено, ако можете да си предтсавите) – досега не съм си купувала, съответно слагала такива, а и вчера не посмях. Изглеждат малко груби – бяха на щанда за парти артикули, но за начало май стават. Ще пиша за тях по-късно, но ще се радвам на някой практичен съвет. Най-много ме притеснява махането и дали остава лепило по истинските нокти.

След като се прибрах се понаконтих, разбира се – сложих си черната рокля (до коляното, с цип на гърба и тънки презрамки), черните платформи, тъмночервено червило с блясък, перуката, маската – потънах в интернет и около 3 часа разглеждах разни блогове и сайтове. За съжаление не намерих нищо актуално, освен някои теми в Sibir.bg. Можете ли да ми изпратите линкове, ако следите нещо интересно?

Целувки и до скоро
Niki

3 коментара:

  1. Здравей, Ники,
    Много си се обзавела. Трябва да покажеш как изглеждаш с новите придобивки. Сигурно пак си зашеметяваща.
    Чао
    Росс

    ОтговорИзтриване
  2. Както описваш новите придовки, изглежда че се готвиш за маскен бал. Какво си намислила скъпа?

    Искаме снимки :) Осбено на ръкавиците, защото и аз си купих едни наскоро но се оказаха пълен боклок и си търся нови.

    ОтговорИзтриване
  3. Танче, нещата просто ми харесаха, затова си ги купих. Не се готвя за нищо, което не знаеш. А маската е покрай венецианския карнавал.

    Обещавам да направя нови снимки скоро, а ръкавиците поне засега са хубави, дори си мисля да покарам с тях някоя вечер...

    ОтговорИзтриване