сряда, 16 май 2012 г.

Тоалет за шофиране - сандали и чорапогащници (снимки)

Здравейте на всички,

Както ви писах вчера имам непреодолимо желание да се кипря като Niki и да покарам в този си вид. Тази сутрин се снимах и искам да ви покажа резултата. Ще се радвам на коментари, както положителни, така и с препоръки.


Виждате новото ми боди в комбинация с черен дантелен сутиен и любимия ми червен корсет. Под тях е правата ми черна пола, която доста ме стяга в талията, но нали красотата иска жертви :)


Гледайки тази снимка си мисля, че ще е хубаво скоро отново да си стегна корсета, за да избегна нагъванията. За съжаление обаче при предното пристягане не се почувствах добре и ме заболя глава (все пак искарах 9 часа така).


Тук си личи по-добре полата. Искаше ми се да е повече по тялото, но пък изглежда страхотно, нали?


Ех, ако имах и гърди :) Не че нямам, но не съм ги сложила.


Стигнахме и до сандалките. Какво ще кажете? Направо не искам да ги свалям :)


Тук съм с два чорапогащника - мисля, че личи на бедрото как телесният прозира. Цветенцата са супер.


И за финал - обърнати кръстосани крачета :)

Целувки
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар