четвъртък, 3 май 2012 г.

Лято с чорапогащник

Здравейте на всички,

Навън вече е лято - слънчево и топло и дамският гардероб се променя, както цветово, така и размерно (тоест полите стават по-къси, деколтетата по-дълбоки).  А мен ме вълнува въпроса с чорапогащниците. Както знаете ги обожавам и когато мога съм поне с два чифта. Дори сега съм с черни силиконови чорапи 20 Den, лъскави 20 Den чорапогащници с много ликра (ох как ми се иска да се разходя на слънцето и крачетата ми да светкат:) и 30 Den черни чорапогащници.
Защо три чифта - ами, за да се връзват към черната ми пола, която прилича на тази от снимките:






За съжаление няма панделка, но пък съм и с бялото (знам, не се връзва, но нямах време сутринта за друго) си боди, което има много сладка мини панделка между гърдите. Гледам си я поне 30 секунди преди да си сложа и корсета.
Но пак се отплеснах - бях тръгнала да пиша за чорапогащниците и жегата. Миналото лято се бях притеснила, че няма да мога да ги нося, но за щастие работя в климатизиран офис. И проблемът беше само прибирането до вкъщи. Но тогава носих само по един чифт. Не знам как ще реагира тялото ми на сауната, на която го подлагам. Засега пия повече течности и се надявам охлаждането да действа без потене (което става). Дайте ми, моля ви съвет какво да правя, имате ли подобни проблеми?


Целувки
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар