сряда, 16 май 2012 г.

Шофиране по пола

Здравейте на всички,

От няколко дни настроението ми е приповдигнато. Не знам защо, но ми се иска да направя нещо лудо и познавайки се сигурно така ще стане. Решила съм да се наконтя и да покарам малко колата изцяло по "женски".

В момента, както се досещате, под панталона съм с черна права пола, телесен цвят чорапогащник, върху него черен с много ликра (за съжаление ризата ми е прозрачна и съм без боди и сутиен). В колата си държа все още зимните ботуши (знаете ги от втората ми фотосесия в блога), както и новите ми черни сандали: много сладки с връзки, които се увиват до под коляното. Не ми се кара с ботушите, но засега със сандалите ме е страх. Токчето им е много тънко и се плъзга, та не съм много сигурна с педалите. А ако има риск от катастрофа удоволствието ми няма да е пълно. Може би трябва да се поупражнявам на паркинга малко :)

Преди няколко дни се сдобих с две прелестни бодита-блузи - бяла и черна. Бялата е с дълги ръкави от ситна мрежа, а от пред деколтето е на с дантелени цветенца. Стои ми много добре, а и ме стяга леко, което знаете много обичам. Мисля си да я комбинирам с черната пола. Какво мислите? Нямам търпение да се видя на шофьорското място.

Целувки
Niki

P.s. Ще пиша скоро за приключенията си, надявам се :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар