сряда, 5 юни 2013 г.

Подготовка за работа (премяната на Ники)

Здравейте приятели и приятелки,

Отдвана не съм писала на сайта, но уви не ми остава много свободно време. Днес съм в много секси настроение и затова рано сутринта си направих една фотосесия, която искам да ви споделя.Тя представя най-общо как се обличам преди работа и какво нося в осемте часа на работа под така омразните ми мъжки дрехи:


Това е подготовката - черни силиконови чорапи, черен чорапогашник на голо, "животинското ми боди" и сутиен, който не се вижда.


Първата стъпка е веригата около талията. Вече от поне 12 години се пристягам и наистина да чувстваш метала е много приятно. А ако знаете, като я махна в края на деня какви хубави белезчета има :)


Втора стъпка е да стегна основата на бедрата с тези чудесни червени въженца.


Трето прекарвам въжетата между краката си и ги поставям между бузките :)


Като четвърта стъпка краищата прекарвам през веригата от към гърба.


И завръзвам краищата на въжетата отпред. Така на всяка крачка те се стягат в основата на бедрата и същевременно дърпат веригата на талията и ме стесняват още повече (Niki не трябва да забравя, че да си жена изисква жертви).


Шесто използвам още едно въже, за да вържа основата на бедрата. Целта е по-малки и фини дамски крачки.


Добавяме впита черна рокличка, имитираща кожа.


Все пак трябва и нещо по-прилично - черна права пола до коляното и Niki вече кръстосва крака :)



Ето и финалния резултат с любимия ми корсет. Хайде към офиса ...


Ще се радвам да ми пишете на и-мейла (nikoletasis@hotmail.com) или тук като коментар какво мислите за горното преобразяване.

Целувам всички
Niki

2 коментара:

  1. Здравей,Ники.Харесвам много блога ти.Редовно го препрочитам.Продължавай все така.Поздрави...

    ОтговорИзтриване