понеделник, 27 февруари 2012 г.

Снимки на днешния ми тоалет от 6 части

Здравейте мили мои,

Сигурно сте забелязали, че този пост е публикуван малко по-късно от обикновено. Причината е, че исках да ви кача малко снимки от днешния ми сет, а както знаете всяка фотосесия отнема доста време - най-вече за подготовка на дрехите и аксесоарите, точния ъгъл за снимане, най-хубавата поза, настройката на модела. Да, тук малко прекалих с описанието, но знаете, че често обичам да се отнасям в света на Николета, а отскоро да се снимам ми доставя истинско удоволствие.

Но ето и снимките, надявам се, да ви харесат:

Както виждате тук съм с новия корсет и розовата ми къса поличка. Ципъп се вижда, защото цепката е точно отзад. Знам, не съм си сложила коланче, но не искам да стягам корсета повече с външни въженца или други аксесоари.
 
Ето и цепката :)
 
Да, поличката е малко измачкана, за което Таня ще ми се кара със сигурност...
 
Това ми е любимата снимка от днешната фотосесия. Не личи, но отдолу съм с още един 20 Den черен чорапогащник. Но кафявият ми е съвсем нов и много му се радвам. Според мен се връзва добре и с поличката. Само жалко, че нямам обувки.
 
Тук е излязло коремчето, което искам да махна с помощта на корсета :)
 
И за финал е снимката, която бих маркирала като 16+ :). Виждате, че съм без поличка по корсет, графитен сутиен (не се вижда, но си върши перфектно работата), синята камизолка, която слагам, за да не ми убива и жартиери. Днес не си сложих и чорапи, защото навън ще е топло, пък и три чифта найлон дори и за мен е малко множко, или? Но ако искате ще се оправя.
 


Целувки и до скоро
Niki

P.s. Както винаги всички коментари са добре дошли.

3 коментара:

  1. Е Ники, опредлено ще събираш погледите. Корсажа ти стои перфектно, а чорапогащника е върха и той също ти е залепнал перфектно. Браво.

    ОтговорИзтриване
  2. Ники, стахотни снимки. Как точно успя да ги направиш? Имам чуството, че все едно някои те снима :)

    Чорапогащника много ми харесва. Тези нюанси на кръгчета от него ли са или е ефект от друят чорапогащник?

    За поличката нямам забележки :) Не си личи да е измачкана. А иначе корсета е страхотен. Много ли беше пристегнат докато се снима?

    ОтговорИзтриване
  3. Росс, Танче, благодаря ви за хубавите думи. И на мен ми беше приятно да се снимам, сигурно скоро пак ще го направя :)

    Нюансите от кръгчетата по чорапогащника наистина са от другия. Винаги, когато сложа два различни се получават много приятни комбинации.

    Радвам се, че и корсетът ви харесва. Не бях го стегнала много, по-скоро стандартно, за да мога да издържа с него около 12 часа без да ми създава много неудобства при ядене и движение.

    До скоро
    Niki

    ОтговорИзтриване