неделя, 26 февруари 2012 г.

Високи токчета

Здравейте мили мои читателки и читатели,

Сигурно сте се досетили, че част от фетиша ми към дамски дрехи и аксесоари включва обувките на високи токчета. Истината е, че не мога да им устоя. Според мен някои модели са си произведения на изкуството. Обожавам извивката между токчето и върха - толкова е нежна и изящна. Подготвила съм и няколко снимки, за да ви покажа какво имам и за какво си мечтая:





Това са ми любимите платформи. Токчето е малко по-малко - около 8 см, нямат и капсите отзад, но пък кожата отгоре е като змийска. Смея да твърдя, че ми стоят страхотно, но тъй като са номер по-малки ги използвам основно за седене :) Ако искате мога да направя и снимки някой ден.

Такива нямам (още), но пък често и тайничко си мечтая да се облека в дантелени бикини, сутиен, боди и за финал на комбинацията ръкавици и горните обувки с черни цветенца. Обожавам и тънките токчета - толкова нежни (сякаш ще се пречупят на втората крачка), но всъщност могат да те носят цял ден.


Честно казано ми е и малко тъжно за модата от преди 4, 5 години с обувките с остри върхове, но силно се надявам скоро да станат отново актуални. Имаше някаква скрита агресивност в тези модели, която ме караше да потрепервам. Разбира се, съществуваше и проблемът с дължината - над 40-ти номер + острия връх беше малко много :)

Приятелки и приятели, тук ще спра за днес. Имах идея да пиша и за сандалите, но ще го оставя за отделен пост. А сега отивам да пробвам ... високи токчета.

Целувки на всички читателки и читатели
Niki

2 коментара:

  1. Да пробваш високи токчета? Ама ти да не ходиш на пазаруване скъпа? :)
    Иначе, вторият модел много ми харесва, а първият ми изглежда малко чалгаджийски :)

    Очаквам с нетърпение темата за сандалите

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, не съм ходила на шопинг за обувки, разбира се. Исках да пробвам моите черни платформи, които никак не са чалгаджийски :)

    ОтговорИзтриване