сряда, 1 февруари 2012 г.

Ботуши или токчета

Здравейте мили мои,

Въпросът, който днес ме вълнува е ботуши с токчета или обувки с токчета предпочитате. Разбира се трябва да уточня някои подробности: става дума за сезон, в който няма екстремно температури - нито много студено, нито много топло. Замисляйки се и двете си имат предимства и недостатъци. Ботушите сякаш са малко по-удобни за ходене, защото поддържат глезена. А пък обувките го показват и подчертават. Между другото обожавам да гледам глезени през ефирната материя на чорапогащника... Обувките можеш по-лесно да свалиш и да си ги клатиш на пръстите, ботушите пък топлят повече.

Разбира се много зависи и от дрехите,  които си избрала да облечеш и стила - дали бизнес, дали по-купонджийски и така нататък. Например за мен комбинацията шорти - ботуши е нещо, което не бива да се разваля. Същото е черна пола, бяла риза, черни токчета.

Та не знам, момичета и момчета. Ако искате включете се в анкетата на блога, ще ми е любопитно какво мислите. Разбира се предложения за други въпроси също са добре дошли.

А аз отивам да си сложа ... май утре ще разберете
Целувки
Niki

3 коментара:

  1. Ники, аз лично обожавам крака в ботущи над коляното с тънки високи токчета, с дълги чорапи с жартиери от лъскава материя с фигури.Влудяват ме.

    ОтговорИзтриване
  2. Днес как беше с тоалета, нищо не казваш. А по въпроса за обувки с виски токчета, или ботуши аз съм твърдо за ботушите по секси ми се струват лично на мен. Нооо въпрос на вкус.

    ОтговорИзтриване
  3. Ross, съгласна съм с теб - комбунацията високи ботуши и чорапи на фигурки (особено черни с много ликра) е много възбуждаща. За съжаление обаче нямам такива ботушки.

    По отношение на тоалета вчера не успях да се докарам, но съм компенсирала, надявам се с днешната публикация :)

    ОтговорИзтриване