вторник, 31 януари 2012 г.

Дънкови Шорти

Здравейте на всички,

Вчера не успях да си намеря в бързината сутрин кожения панталон, но въпреки това се надявам да одобрите тоалета ми: черен, обикновен чорапогащник 20 Den, върху него любимия ми светловиолетов (към червеникаво) 60 Den чорапогащник. Нагоре черно памучно боди с тънки презрамки (вечерта имах две червени чертички на раменете), а отдолу дънковите ми шорти с апликации и капси цвят деним. Върху тях се "поовързах" с две верижки и три въженца, но няма да навлизам в подробности, защото в резултат на прекомерно пристягане след час трябваше да поотпусна възлите. (Обещавам в отделна сесия да се спра по-подробно върху различните варианти на Шибари, които ползвам от време на време, ако ви е интересно?).

На връщане от работа, въпреки че в колата беше -1 (на закрития паркинг) се възползвах и останах по шорти и ботуши. Беше страхотно да гледам дългите си бедра във виолетово докато карам, лошото беше, че май на два пъти се разсеях прекалено :) Малко ми липсваше ограничението на полата, но пък тези шорти май добре ми стояха. И най-важното - не ми беше студено. Казват "трай бабо за хубост", но въпреки това студът си е страшен.

Пишете ми, моля ви, дали харесвате късите дънкови шорти или оставаме единодушни, че полите са номер 1 (поне през зимата)?

До скоро
Niki

8 коментара:

  1. Мисля, че комбинирани с подходящ чорапогащник шортите са адски секси! :)

    ОтговорИзтриване
  2. А може и с готини 7/8 чорапи

    ОтговорИзтриване
  3. Kali, Ross, съгласна съм с вас. А какво мислите за 7/8 чорапи върху чорапогащник? Дали ще се закрепят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. разбира се:) аз често нося

      Изтриване
    2. разбира се много е готино, напрво примирам

      Изтриване
    3. Да, сега остана да си намерим 7/8. Кали, имаш ли идея къде се продават?

      Изтриване
    4. на всеки щанд за чорапогащи би трябвало да има

      Изтриване
  4. Уви, няма :( Аз имам предвид не найлоновите чорапи, а по-скоро вълнени / изкуствени, като
    http://www.bulbel.bg/Product-Fagiano-7-8-chorapi-5515.html

    ОтговорИзтриване