неделя, 15 януари 2012 г.

Ден 5

Привет, не писах два дни, защото събота и неделя съм със семейството си и няма как да се облека малко по-различно.

Но днес е понеделник (отново работен ден) и:
- облякох си комбинация от черен и бял чорапогащник (отгоре) - цветът е много приятен, пристягането също. Надявам се да ме стопли и навръщане, защото навън е много студено.
- отгоре съм с розови гащички и камизолка, а под нея горнище от цветен бански. Цветово се връзват добре, а и горнището не ме стяга толкова много (може би утре ще се пристегна повече).
- облякох си черната пола до коляното - тя е малко по-широка от късата, но слиза по-надолу в крачолите на панталона и при ходене се усеща повече. Между другото откакто нося поли почти всеки ден дължината на крачката ми намаля - особено в резултат на въжето, което често обвива предната част на бедрата и подбузието на дупето :)
- днес за първи път си сложих и синьо сива дамска блуза под ризата - яката е навита навътре, за да не си личи. Засега е приятно, но за съжаление вече ми е топличко :(.

Относно БДСМ частта имам само едно "коланче" от розовото тънко въженце около талията - хем придържа полата, хем се връзва с розовия комплект отгоре.

Това е засега, утре повече. Моля ви пишете ми, ако имате подобни чувства и потребности.

Целувки
Niki

1 коментар: