четвъртък, 19 януари 2012 г.

Ден 9


Здравейте мацки,

Как сте днес? При мен всичко е на тъгъдък, нямам време за нищичко. Вчера си взех колата от ремонт, но това засега не ми помага.

Но да не губя време, а да започна с тоалета: отново съм с два чорапогащника - бежов отдолу и черен с ликра отгоре. Черният е доста стегнат, за разлика от другия, но в комбинация усещането е още по-плътно. Отново съм с черната къса пола, но днес добавих кафявото си прозрачно боди, син сутиен (доста стегнат, въпреки че е на най-последната кукичка) и сива блуза. Знам, ще кажете, че не се връзват, но днес нямах никакво време и буквално взех каквото беше най-отгоре.

Имам и две "коланчета" - розово около талията, което пристегнах добре и панделка с цвят пепел от рози под гърдите. Второто е много приятно, но малко ми намалява дишането, та не знам докога ще издържа с него. Може би по-дълго, ако не се напрягам, а не планирам такива упражнения в близките часове :)

Няколко думи и за пътуването днес. Благодарение на подкрепата на Танчето (страхотна си Танче, да ти кажа още веднъж) за първи път се престраших да изляза навън само по пола и чорапогащник. Взех в колата няколко опаковки и спрях между два контейнера, всеки на разстояние около 20 метра. Свалих си панталона и си вдигнах шала до носа. Не можах да го "завъртя" по дамски, но нямах и ного време да се контя. Сложих си шапката доста надолу и... за малко да се откажа. По улицата непрекъснато минаваха нови и нови хора от моята страна на тротоара. Но си казах сега или ... по-късно и излязох. Първо ми стана студеничко, но после "вътрешният огън" ме стопли. Чудех се дали полата ми не се е повдигнала, но беше ок. Отидох до първия контейнер, изхвърлих част от опаковките и след това се разходих за останалата част до втория за другата. Разминах се с двама мъже, които не ме погледнаха и една жена. Тя ме огледа от долу до горе и ... разбра. Направи учудена физиономия ... и вече си бях на сигурно място в колата. Дишането ми бе учестено, сърцето щеше да се пръсне. Но сега съм доволна и съм решила да продължа приключенията си en femme.

Приятелки, имате ли и вие подобни желания, изживявания, пишете, моля ви или в коментарите или на и-мейла. Обещавам да отговоря бързо.

Целувки и до скоро
Niki 

4 коментара:

  1. Привет Ники,

    Направо не мога да повярвам, че си го направила. Неразбирам, тъмно или светло беше? Не ми казвай, че действието се развива през деня, няма да ти повярвам :)
    Какво беше чуството след като се разминаваше с мъжете? Имаше ли е емоцията на успокоение? Как те погледна жената, имаше ли усмивка? Ами яке?

    Но не мога да призная, че си смела. Измислила ли си следващото приключение en femme, вече?

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, беше светло - около 7.50 часа сутринта, а улицата беше с хора :) И аз не си повярвах, че го направих, но сега съм много доволна.
    Чувството беше много разностранно - от една страна, радост, че мога да съм по пола и чорапогащи навън след толкова много години криене, че ме виждат, че се изразявам. От друга пък ме беше много страх. Якето не ми е дамско, ботите могат с малко затваряне на очите да минат за унисекс, но аз го направих, за да се престраша. Следващият път ще се подготвя по-добре :)

    Както написах мъжете не ми обърнаха внимание, а жената направи учудена физиономия - повече не можах да видя.

    ОтговорИзтриване
  3. Скоро напираше в главата ми идея за подобно изпълнение като твоето (браво за куража). За съжаление скоро няма да имам шанс и аз да опитам.
    Шапката и шала ги бях предвидил и аз, като имах идея и за яке с качулка която е пухче по края и също прикрива, както и чадър примерно който да държиш по ниско или наклонен напред леко, като се разминаваш с хора (в дъждовен ден разбира се, иначе ще биеш на очи, за предпочитане и да е тъмно)

    ОтговорИзтриване
  4. Мога да призная че с чадър е супер. Преди година пробвах във ден като днешният около Плиска. В тъй да се каже уни-секс облекло, дамски дънки, яке и боти без ток под дънките. Но се бях гримирала както си трябва. Беше супер лесно под чадъра, да не кажа безинтерестно :)

    ОтговорИзтриване