вторник, 24 януари 2012 г.

Ден 14

Здравейте мацки,

Днес съм по-развълнувана от обикновено - цял ден ще съм на обучение. Какво толкова ще попитате? Ами, при обученията обикновено има игри с някакъв физически контакт или поне по-близо стоене един до друг. Та се чудя ще успея ли за пореден път да се прикрия :)

След малко ще си облека двата чорапогащника, черен и отгоре бял. След това розовата поличка, светло боди и този път любимия ми сив сутиен. Ще се пристегна добре - поне с две въжета - около кръста и около началото на бедрата. Иска ми се да ми е максимално неудобно по време на обучението, за да мога да запазя мислите си, като Николета :) В някои случаи, тъй като така съм свикнала с дрехите по мен, не се усещам, че трябва да се пазя от контакт и ... получавам някое потупване по рамото или прегръдка през кръста от напориста колежка или колега. Тогава изтръпвам, особено, ако съм с верига по талията. До сега не съм виждала странни погледи или чувала коментари, но трябва да имам едно наум.

Виждате днес отново вали сняг, тоест хората ще са по-загърнати. Изкушавам се отново да се разходя по улицата с контейнерите по ботушки... Стискайте ми палци куражът ми да не отлети, като снежинките тази сутрин :)

Чао, засега, мили мои.
Целувки
Niki

П.с. Още не съм намерила време да пробвам новата рокля :( Нямам търпение, но като гледам програмата май ще си остане за петък, най-рано.

1 коментар:

  1. Имам чуство че започвам да те заразявам, скъпа. Ами ако някой без да иска ти повдигне блузката :) Какво ще правим тогава?

    Ама ти си лесна, имаш си шефка :) Вижте какво имам предвид - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=428847.0;all

    ОтговорИзтриване