петък, 20 януари 2012 г.

Ден 10


Здравейте снежанки,

Как сте днес, в тази прелест навън? Аз много обичам снега, а и да се обличам в беличко, но нямам много такива тоалети.

Днес съм скромна - по кафяв вълнен чорапогащник, черна пола и тъмен сутиен. Нямах време за боди, може би по-късно ще се поправя. Чорапогащникът е много удобен, купих си го вчера от Хит, заедно с някои други неща, за които ще ви пиша по-нататък :)
Чудих се дали да не сложа под него нещо с повечко ликра, но поради обстановката навън и бавното придвижване се отказах, пък и щешеда ми стане много топло през деня. Днес нямам никакви въженца по себе си, защото от вчерашното пристягане почти ми се е сцепила кожата на талията. Не ме боли, но не искам да стане раничка, защото трудно зараства там. Пък и вчера бях добричка J

Погледнете, моля ви, долния линк за модела Андрей:

Какво мислите за него? Според мен е осъществил мечтата на много като него - може да носи най-новите дизайнерски дрехи, участва в ревюта с други манекенки, известен е с така нареченото от мен второ аз (или пък първо). В лице не ми харесва чак толкова много, но тялото му май е по-всички модни критерии. Абе с една дума блазе му :)

Днес съм кратка, за което се извинявам, но може би ще се включа още веднъж по-късно.

Снежни целувки
Niki

4 коментара:

  1. Относно бялото, ти заради това ли ни говориш за булченски рокли :) Само да не си решила да ходиш да хвърляш боклука облечена с такава:)

    А за въженчето и талията виж какво намерих
    http://www.3suisses.bg/bg/shop/produkti/marka/marki/3suisses-collection/styagaschi-taliyata-i-korema-damski-bikini-nomera-ot-34-do-52/35535-32289-32721.html

    Че кой не знае за Андрейчо :) И аз го харесвам, много е сладък.

    ОтговорИзтриване
  2. Ще проверя линка, Танче, и ще ти пиша по-късно. А ако имам рокля със сигурност няма аз да хвърлям боклука :)

    ОтговорИзтриване
  3. zdravei iskam da te popitam znae6li nqkade magazin za belyo okolo centara kadeto prodava4kata e mlada jena

    ili magazina da e v nqkakva uli4ka.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, за съжаление не знам за такъв магазин. Има един в кооперативния пазар в Люлин (на втория етаж), в който има доста голям избор и продавачката е млада и симпатична :)

      Изтриване