понеделник, 23 януари 2012 г.

Ден 12

Здравейте мацки,

Започвам с вчерашната си покупка - купих си нова рокля, да рокля - от магазин, с преглед на размерите, плащане на касата и така нататък. Признавам си, бях си я набелязала от преди, за което не споделих, извинявам се. Но не знаех дали ще събера смелост...

Отидох в обедната почивка с идеята, че няма да има толкова много хора. За съжаление имаше и непрекъснато минаваха покрай щанда с роклите. А аз се въртях и въртях и нищо... Накрая ми звънна телефона и се дръпнах към щанда, уж, да не преча на хората докато говоря. И започнах да си търся размера (знаете, че не е лесно за високичките дами) - една, втора, трета, четвърта - S-ки, М-ки и накрая една ХS-ка. Ужас. Дойдоха и други купувачки и се отдръпнах.
За щастие още говорих по телефона, заврях се по-надълбоко и хоп - идеалната мярка. Взех я и хайде на касата. А там една жена плаща с карта, подписва, прибира ... цяла вечност. След това продавачката ме погледна (имах и други не-дамски покупки с мен разбира се), но се заговорихме за стотинки :) От мен да знаете, ако няма какво да си кажете с някоя касиерка, питайте я иска ли да й дадете дребни - винаги ще превключи според наличността на касата.

Тук ми се искаше да ви опиша и роклята, но тъй като ми е трудно ще я сним в някой от следващите постинги.

А сега си имам проблем - кога и как и къде да я пробвам, че вкъщи тези дни е невъзможно. Може би днес преди работа .... А и трябва да намеря подходящи чорапогащи, обувки и други аксесоари. Когато съм готова може и да се снимам, ако искате?


Няколко думи и за днешния ми тоалет - розовата поличка от вчера, черен чорапогащник отгоре и бежов отдолу. Сложих си и бяло боди, но за съжаление прозира през ризата и го махнах. Но се чувствам топлес :)
Карах по поличка и ботушки, дори спрях до една кофа и излязох да си хвърля една опаковка. Едва ли някой ме е видял, беше за кратко и непланирано. Слагам ви и една снимчица, защото сте ми добрички:


Целувки
Niki

2 коментара:

  1. Ами, честита да ти е новата рокля :) Очаквам с нетърпение да е видя и да искаме снимки, по възможност много :)
    Какъв беше магазина? А продавачката млада ли беше? Накрая каза ли ти "Със здраве да си ги носите" ? :)

    Само се чудя дали не става въпрос за онази рокля... Само да си ме изиграла :(

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, мерси, мила. Ще се снимам при първа възможност с нея.
    Магазинът беше масов (хипермаркет в Младост :), а продавачката беше малко над 45 години. Не ми каза нищо, говорихме си за стотинки, слава богу.

    Мога да те успокоя - не е онази рокля, въпреки че малко прилича - нали си ми вдъхновителка, мила :)

    ОтговорИзтриване