понеделник, 30 януари 2012 г.

Панталони?

Здравейте мацки,

Навън е около -20 градуса и аз се чудя - не е ли време за панталони? Май да. Но веднага изниква следния проблем - като всяка уважаваща себе си мацка моята колекция от панталони е повече от скромна. Все пак полите ни стоят много по женствено и са много по приятни за носене. Надявам се сте съгласни с мен :) Все пак се надявам да изровя кожените си панталони, а под тях ще си сложа безцветен чорапогащник, 20 Den, но с много ликра, за да се хлъзгаме.

Ще трябва да намеря и някое по-плътно боди, за да не ми е студено и нагоре. Дано това "увиване" помогне. Надявам се да няма вятър навън, защото от него няма какво да ни спаси. Не ме разбирайте погрешно - аз съм твърдо за лекия пролетен ветрец, който ти повдига края на плисираната поличка, но зимната вихрушка не я харесвам.

Отдавна не съм писала за нови приключения, мили мои, така е. В студа ентусиазмът ми намалява, но в главата ми е горещо. Замислила съм някои неща, но май ще останат за февруари.

Целувки и поздрави
Ники

П.с. Ще се опитам тези дни да добавя някои функции към блога, надявам се да ви харесат.

3 коментара:

  1. Аз бих предложила само чорапогащника да е 40 ден., пак телесен цвят, пак с много ликра-иначе всичко друго е точно-и разбира се-не и панталон-полата си е пола!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Според мене не е време да се правим на мъжкарани, при -20, само чорапогащник ден 100 помага :)

    Иначе бих ти предложила дълга пола (или пола панталон, както намеква Анинимка), немога да си представя как се слагат тесни панталони във колата :)

    ОтговорИзтриване
  3. Танче, Анонимке, съгласна съм с вас - една дълга пола в случая би свършила същата работа. Боя се, обаче, че май нямам такава до глезените. Имах една, но ми стоеше като на лелка и я изхвърлих. От къде да знам, че ще ни застигне чак такъв студ :)?

    ОтговорИзтриване