неделя, 22 януари 2012 г.

Ден 11

Здравейте момичета,

Нова седмица, нов късмет и нов тоалет ще добавя. Днес се успах и бях решила да съм по-скромна, но за ваша радост се разколебах:

Днес си сложих нов черен чорапогащник на цветенца (много сладък), отгоре бял, за да се връзва с бледорозовата къса поличка. Под нея съм с бяло дантелено боди (много нежно и ефирно ми стои) и графитен сутиен. Знам сутиенът не се връзва, но нещо не си намерих белите в тъмното (абсурдно, но факт).
Пристегната съм с две въженца - около талията и под бузките на дупето. Белегът от събота още ми личи, но е на зарастване.

Уви се оказа, че и колата е замръзнала, та нямах време да си сложа ботушките от съботната снимка. Представях си да изстържа леда по тях и поличка, но се появиха едни съседи и нямаше как ... или по-точно не събрах кураж. Виж на връщане съм сигурна, че ще направя нещо, но какво още не съм решила :) Може би да се разходя вечерта из квартала малко...

Това е засега, girls, понеделник е напрегнат ден, но се чувствам пълна с енергия за приключения, дано ми остане временце.

Целувки
Ваша Niki





Няма коментари:

Публикуване на коментар