вторник, 17 януари 2012 г.

Ден 7

Здравейте приятелки,

Днес съм ви подготвила и първата снимка :). Вчера се опитах да си снимам аутфита пред огледалото, но уви след първото щракане свърши батерията на фотоапарата. Надявам се все пак да ви хареса:

Сложила съм си любимата черна пола до коляното, новата ми сива блуза на цветя и блестящото коланче. Е снимката не е никак професионална, но обещавам, че ще се "подобря", ако ви хареса.

За гардероба ми днес - уви ще спестя боди и сутиен, защото ще си сложа "прозрачна" работна риза - няма как, трябва и те да се ползват. Иначе под панталона - познатата комбинация тъмнобежов и черен чорапогащник на цветенца + късата черна пола. За разкош ще си сложа и виолетова панделка на кръстчето, че коланът ми май остана в колата.

Днес ще трябва да дам колата на ремонт и не знам дали да оставя токчетата си за шофиране вътре. От една страна със сигурност може майсторите да ги видят (държа ги под седалката), но от друга пък може и друг да я кара :) Ще реша на място и ще ви пиша. Лошото е, че ще се прибирам на студено, но добре, че са чорапогащите.

Целувки за сега
Ваша Niki

2 коментара:

  1. Великопна си! Имаш ли по къса пола? Смятам, че не трябва да си криеш красотите под толкова дълга пола :) Очаквам с нетърпение следващи фотоси. Имам и една забележка, защо не си пристегна коланчето?
    Колкото до колата и обувките, какво имаш предвид с това че някой друг може да е кара?

    ОтговорИзтриване
  2. Имам, Танче, ще се снимам с нея седващия път, а коланчето не е пристегнато, защото съм на последната дупка, а не съм си правил нови. Но пак си мисля, че около ханша не изгежда зле.

    ОтговорИзтриване