сряда, 18 януари 2012 г.

Ден 8

Добро утро, поспаливки. Да, днес и аз се поуспах и сега съм назад с плановете. Както ви писах колата ми е на ремонт и днес съм с градския транспорт - не е толкова лошо, пътувах с много симпатични ученички, които поради студа за съжаление бяха до една с панталони. Но след Атанасовден идва най-хубавия сезон - пролетта с всички лъскави чорапогащници, къси полички и сандалки. Ммммммм, нямам търпение.

Отново съм си сложила късата черна пола днес, както и черен чорапогашник с повечко ликра. Ще ми е топличко днес в офиса, но пък усещането за плъзгането на панталона по гладките ми крачета е невероятно. Нямах време да се пристегна, но след малко ще си завържа розовата панделка около кръстчето. Искам да е по-стегнатичко, че нещо съм много палава тия дни :)

Вчера минах покрай един магазин секънд хенд и какво да видя на витрината - булчински рокли. Честно ви казвам - разтреперих се. Почти детска мечта ми е да облека такава с всичките съответни аксесоари - бели чорапи да обгръщат бедрата, прашки и сутиен отдолу, булчинските обувки (с поне 10 см токче:), воала с цветенца, да ми направят прическа и френски маникюр, да ме гримират за най-важния ден... Разбира се най-важна е роклята - по възможност дълга, с много фусти и с корсет в горната част на тялото ... мммм, как ще се пристегна. За малко да вляза и да ги огледам, но уви не ми хрумна разумен предтекст, пък и вътре имаше доста хора. Надявам се скоро отново да се пробвам.

Това е засега, момичета.
Целувки
Niki

П.с. Тези дни ще гледам да сложа още някоя снимчица. Стискайте ми палци да успея. 

9 коментара:

  1. Леле, тъкмо се приготвях да тръгвам и ти постна, чета и не вярвам. Булченска рокля! Не си мисли моля те, че това е ТВОЯТА мечта :) И направи груба грешка, като спомена за нея тук, може и да свърши докато се наканиш :)

    Преплъзването под панталона е супер. Аз имам един от твърда материя (полиестер), дето ми е малко широк. Когато сядам даже дупето ми се преплъзва по него. Страхотно е.

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, май ще се конкурираме или ще се "оженим" заедно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха, само шаферки ни липсват, кой ще ни гримира? :)

    ОтговорИзтриване
  4. Взаимно, естествено :) Ако искаш да ти извадя някое око :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ама си и ти. Нали не трябва да те виждам преди церемонията. А и око ще ми вадиш....явно си ми още ядосана заради бримката на чорапогащника :(

    ОтговорИзтриване
  6. Е как няма да сеи видим, ще се изненадваме ли :)? Аз без помощ няма да се оправя :)

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравявам авторката на блога, много ми харесва (може би защото имам същите трепети като нея)

    Във връзка с булчинската рокля исках да ви покажа булченската серия чорапи и чорапогащи на марка Penti на този линк:

    http://penti.bg/?page_id=396#!prettyPhoto[fancy_img_group_247]/0/

    Особенно много ме развълнува чорапогащника POEM (на втората снимка) с широкия дантелен колан.

    ОтговорИзтриване
  8. Олеле страхотен е! Ники, искам те с него, скъпа :) Аз обаче предпочитам класиката чорапките Romance с жартиери.

    Относно Ники, прегръдки за смелоста която прояви за да направи този блог. Аз лично съм търсела подобни български, но не намерих, а може би има?

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни са тези Penti - не ги бях виждала досега, благодаря на нашата засега анонимна приятелка. Бих си ги сложила веднага.

    Танче, не съм виждала подобни блогове на български, има някои форуми, но не ми бяха интересни.

    ОтговорИзтриване