събота, 21 януари 2012 г.

Малко снимки

Привет момичета,


Тъй като утре няма да мога да ви пиша, а знам, че ще ви липсвам, както и вие на мен днес ще споделя и още малко снимки. Рискувам, защото Танчето още не ги е одобрила, но нямам търпение да ви презентирам зимните ми ботушки:

Днес направих второто си излизане, като Николетка. Както ме виждате, но с яке и новата ми черна дамска шапка, слязох от колата пред блока, прекосих паркинга, входа и с асансьора се качих до вкъщи - не се засякох с никого за радост или за съжаление? Разбира се преди това прекосих половин София карайки по пола и ботушки. Трябва да си призная, че никога не бях карала така през светлата част на деня. Минах през 7,8 светофара и се разгледахме с най-различни хора. Не забелязах някой да ме гледа по-странно, въпреки че бях изтеглила шофьорската седалка доста назад, за да се наслаждавам на бедрата си :) 

Пишете ми, моля, дружки, какво мислите за мен - всяко мнение е ценно и ще съм ви много благодарна.

Палава съм днес, да, а и имам още един час да се насладя на себе си :) В понеделник ще ви пиша как съм ги прекарала. 

До скоро и целувки
Niki

2 коментара:

  1. Страхотна си. Представям си как си се гримирала в колата - сигурно е много неудобно.

    Трябва да призная, че си много смела, през деня пред блока и после в асансьорът. Олеле и после се прибираш вкъщи, запъхтяна, ами ако имаше някой? Беше ли измислила извинение?

    А за снимките, даже и Лошлата ги одобрява. Супер си!

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, радвам се, че ме одобряваш :) В колата си сложих само малко гланц, за друго нямаше време, трябваше да ходя да ти пиша :)

    Извинение не съм измисляла - просто щях да гледам настрани и надолу.

    Вкъщи нямаше да има никого, проверих предварително все пак.

    ОтговорИзтриване