петък, 27 януари 2012 г.

Снега

Мили приятелки,

Бях решила да не пиша скоро, но нещо все ме тласка да си споделям мислите. Знаете, последните два дни валя много сняг. Преди 3 дни около 7 часа сутринта трябваше да си почистя колата. Отново бях под панталона с розовата поличка, черен сутиен, чорапогащник черен, на цветенца и боди. Бях полудяла - качих се в колата, запалих, свалих си панталона и изкочих да чистя по зимните ми ботушки. Имаше двама съседи, които си чистеха колите. Не знам дали са ме видели, все пак беше тъмно, но поне 5 минути се шматках около колата. Минаха и някакви ученички... Вярно е, че си бях нахлупила шапката и увила шала :)

Не знам защо го направих, все пак не ми се иска да ме разкрият, но чувството беше по-силно от мен и някак си ме опияни. И вие ли се чувствате така понякога?

Целувки и до скоро
Ваша Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар