понеделник, 16 януари 2012 г.

Ден 6

Здравейте,

Днес е много студено, но си имам под ризата блуза, боди, сутиен, пликчета, два чифта 20 Den чорапогащи и ми е добре. Снощи, обаче измръзнах, въпреки същата "екипировка": на излизане от мола (по пола) един шофьор започна да ми маха. Боже, помислих си, дали ме е видял (между другото докато си махах панталона в подземния паркинг в колата в съседната се качи една жена - няма как да не ме е видяла, но се обърна да говори с мъжа си). Но  се оказа, че не ми свети единия фар :( Излязох от мола, спрях на улицата под една лампа и ... не събрах смелост да изляза по пола и токчета ... Навлякох отново панталона и зимните обувки и се заех със смяната на крушката - след 30-ина минути мъка в тъмницата успях, прибрах се на топло и останах по пола за обратния път ...

Навръщане днес се чудя дали да не си сложа и червило - сигурно ще е супер да прехапвам устни, гледайки откриващите ми се бедра под полата. Много ми се иска, но не знам дали после ще мога да го махна качествено в тъмното.

За финал няколко думи за това как изглеждам - висок съм около 180 см (манекенски ръст според FTV), тежа около 75 кг. Очите ми са зелени, устните леко пълни. Най-много харесвам краката си (в чорапи), иначе за съжаление съм кокалест. Талията ми също е доста тънка, в предвид на почти всекидневното пристягане - дори сега съм  с розовото въженце :)

Това е засега
Целувки
Niki

2 коментара:

  1. Бих ти предложила да ползваш балсам за устни като http://www.nivea.co.uk/products/lip-care/Pearly-Shine. Има чудесен мирис, почти не си личи и се маха доста лесно.

    Погледна ли жената в очите, беше ли сладурана? Щеше да е забавно тя да те преупреди в последствие :)

    Аз немога да си представя с два чифта чорапогащи вижда ми се трудно да ги сложа. Защо не ползваш такива с по-висок ден?

    ОтговорИзтриване
  2. Мда, Нивеата е много приятна, мазничка и блестяща. Може да си купя днес :) Но ми се иска да съм по-ярка... ще видим до къде ще стигна.

    Жената в съседната кола не можах да я погледна в очите, говореше непрекъснато с мъжа си. Иначе беше около 35, с къдрава коса, симпатична.

    Двата чорапогащника слагам най-вече заради цветовата комбинация от черен и бежов / телесен например. Освен това тези с по-висок Den май нямат толкова ликра. Все пак целта е да сме и малко блестящи :)

    ОтговорИзтриване