неделя, 29 януари 2012 г.

Дрехи за студа

Здравейте, мили мои,

Гледайки по телевизията колко е студено навън днес се чудя какъв е най-добрия начин да се облечем топличко и да се предпазим от хапещия вятър навън. Според мен чорапогащникът с максимално Den + плътно боди са задължителни, колкото ботушките с подплата. Но винаги съм се чудила какво да правя с ръцете. Нося ръкавици, но въпреки тях пръстите ми обикновено замръзват, та трябва да ги свивам в юмрук вътре в ръкавицата. Иска ми се да пробвам два чифта ръкавици - един чифт от типа бални - до рамото и над тях кожени в някой ярък цвят - червени или тъмно сини. Сигурно чувствителността на пръстите ще е по-малка, но пък още два пласта по тялото - ммммммм.

Пишете ми, моля ви, вие как се предпазвате от студа - има ли нещо, което пропускам (риторичен въпрос, естествено, че има:))? Ще се радвам на съвети от опит, защото май цялата седмица ще е страшна зима... А по FTV дават колекции пролет-лято :)

Хайде целувки, отивам да се обличам топличко.
Niki

2 коментара:

  1. Сега си мисля, колко хубаво е че имаме привилегията да носим чорапогащници :) Иначе, хич не го мисли скъпа, ден 100 и храбро на работа :)

    Чудесна идея за балните ракавички и отгоре други. Въпреки, че не ми е много ясно, какво правиш с маникюра? Няма ли опасност да се счупи без да искаш?

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласна съм, Танче, дори 120 бих си сложила днес :)

    А за маникюра, както сигурно си се досетила не съм се сетила. Може би не трябва да си слагаме ръкавичките толкова плътно.

    ОтговорИзтриване