вторник, 14 февруари 2012 г.

Рокля

Здравейте приятелки и приятели,

Преди време ви бях писала, че си купих нова рокля. Е сега дойде моментът и да я видите:

Моля ви пишете ми дали ви харесва, какво мислите за целия аутфит?
А отдолу съм с тънък 10 Den телесен чорапогащник, а над него плътния, вълнен, кафяв, който си купих специално за роклята. Под нея съм с черно дантелено боди и  графитения ми сутиен, закопчан възможно най-стегнато :)

Честно казано от роклята най-много ми харесва поличката - толкова е ефирна, че се вдига и когато ходя с нормална крачка. Определено, ако изляза с нея ще трябва да внимавам :)
Горната част топли много, ръкавите са плътно по тялото. Коланчето е за разкоши и също много ми допада.
Само деколтето е доста дълбоко и ще трябва да я нося най-вероятно с плътно боди до основата на врата. Иначе ще проличи, че съм доста "плоска" :)

Хайде, отивам да се преоблека, ще чакам мненията ви.

Целувки
Niki

5 коментара:

  1. Изглеждаш страхотно в този тоалет със сигурност би събирала погледи.
    Просто ти стои перфектно

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепна си Ники, просто нямам думи. Рос е прав, мисля че ти ще събираш погледите в киното с този тоалет :)

    На снимката чорапогащника изглежда черен - или поне доста тъмен, пробвала ли си с черни токчета как ще стои?

    ОтговорИзтриване
  3. Танче, и на теб благодаря за хубавите думи - много си мила.

    С черни токчета не съм пробвала още, не знам дали ще се връзва, защото чорапогащникът не е толкова тъмен - повече клони към кафявото. Но ще пробвам с друг - само нека се стопли малко.

    ОтговорИзтриване