неделя, 19 февруари 2012 г.

Новият ми червен корсет


Днес съм много щастлива. В петък си купих нещо много хубаво, за което си мечтаех от много много години. Но всяко нещо по реда си.

Преди няколко седмици в един магазин за бельо (с доста нестандартни и закачливи модели, между другото) видях на витрината на пластмасова манекенка червен корсет. Направи ми впечатление, че е с черни жартиери за чорапи и черен пух горе при бюста. Моделът е такъв, че идеята е да обхване целия бюст, въпреки че на снимката на опаковката гърдите на модела сякаш се изливат от него. Отпред се закопчава с метални копчета, а отзад има черна панделка за стягане. Опитах се да намеря подобна снимка в нет-а, надявам се и тя да ви помогне да придобиете представа за новата прелест:


В споменатия петък имах път покрай магазина и сякаш на шега си помислих – защо пък да не се поглезя. Беше вече след 18.00 часа и в комплекса (не е мол, по-скоро като базар), в който се намира магазина за бельо изненадващо почти нямаше хора. Продавачките от другите магазини ме гледаха малко странно, а и аз се чудех дали не затваря вече. Бързо се качих на втория етаж и се вторачих във витрината. Корсетът сякаш ми шепнеше: „Ела ме сложи“, а продавачката беше млада и симпатична, четеше вестник. Нямаше никого наоколо, а аз вече веднъж бях минал покрай магазина. Знаех, че ако сега не вляза няма да имам смелост да се обърна за трети път. И си казах: „Какво пък, мога само да попитам…“
Влязох вътре и директно се обърнах към жената (Танче, знам, че не е по твоя съвет, извинявай:) с молба дали имат и други корсети, освен този на витрината. Предложи ми бюстиета, които бяха хубави – с много дантелки и сладки презрамки – сини, червени, прасковени, но не това исках аз. Помолих продавачката да ми покаже модела от витрината. Оказа се размер L – XL, а аз взех да се чудя кой размер съм. Обясних й, че приятелката ми е едричка и попитах дали може да се пробва и да се върне. След кратки преговори се съгласи, стига да не се пробват прашката и черните мрежести чорапи към комплекта. С радост приех и попитах за цената. Оказа се 59 лв., което на пръв поглед ми се видя доста, но след още един кратък размисъл и обещание, че до края на февруари ще се огранича малко платих. Бях много щастлива за новата придобивка, но и малко нещастна, че чак в понеделник ще мога да си го пробвам.

Но днес вече е понеделник и преди малко си го сложих: оказа се идеален, дори трудно го закопчах отпред. Легна ми перфектно на талията и сега се надявам цял ден да седя доста по-изправена. Засега не съм закачила чорапите към него, нито прашката (ще си ги запазя за специален повод), а съм с два кремави чорапогащника отдолу, графитения сутиен, а под корсета, за да не ме прежуля (в което се съмнявам), тъй като материята му е доста мека си сложих светлосиня сатенена камизолка. За  финал добавям и розовата ми права поличка.
Първите ми впечатления са, че корсетът е много удобен, изправя ми стойката и стяга целия ми корем и долната част на гръдния кош. Единственият проблем е  навеждането и сгъването, на което пречи. Имам чувството, че ще го прегъна. Дано не стане, но ако стане ще му сменя пластмасовите / картонените ленти с метални или с химикалки и моливи, които ще го направят бронята, която искам. Обещавам утре да ви пиша за впечатленията от целия ми ден с него.

Целувки
Щастливата Niki

4 коментара:

  1. Ники, ама аз точно това ти предложих, направо да питаш. Иначе като вземеш да разглеждаш почват да се чудят и маят. Поне аз съм така в магазините за бельо :)

    Страхотна покупка скъпа. Пробвали прашката дали не е много плитка? А чорапите какви са - фигурални?

    Това с навеждането наистена ще е кофти но предполагам ще свикнеш да клякаш в някои ситуации :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Таня, не съм пробвала прашката още, както и чорапите (които са мрежести - нямах такива досега). Чакам да има някакъв специален повод за докраване :)

    С навеждането свикнах и съм като истинска мацка - клякам със затворени колене да не погледне някой под полата. В началото ми беше малко неудобно, но сега свикнах - също като ходенето седнала до тоалетната.

    ОтговорИзтриване
  3. Под специален повод да нямаш предвид изхвърляне на боклука :)

    ОтговорИзтриване