вторник, 7 февруари 2012 г.

Прашки - за и против

Добро утро, поспаливки и поспаливци,

Днес станах по-рано, но времето сякаш излетя отново. Сега гледам часовника на телевизора и виждам, че трябва да излизам, а още нищо не съм писала. Докато си избирах дрехите за днес в ръката ми се замотаха любимите тъмно сини прашки. Както знаете не обичам да слагам бикини или пликчета под чорапогащниците, но днес като че ли ще се изкуша.
Но да се върна на "любимките": те са част от бански комплект и имат достатъчно място отпред, тоест не ме стискат. Материята също е много приятна, защото не е груба, а е и леко лъскава. По изключение ще си ги сложа  на голо, а ако много ми омръзнат винаги мога да си ги махна.

Вие какво мислите за прашките - дали са удобни и практични или стягат и само пречат на усещането за обгръщане от чорапогащите?

Целувки набързо
Niki

5 коментара:

  1. Аз лично обичам чорапогащника да ме обгръща плътно от всякъде, но за прашките правя изключение. Слагам ги под чорапогашника те дават по-други усещания, а иначе днес съм с боксерки върху двата чорапогащника и 7/8 чорапи също върху чорапогащниците. Колкото до прашките за всеки е въпрос на лично усещане и избор.

    ОтговорИзтриване
  2. Имаики в предвид анатомичните несъответствия, някой модели не са много удобни. Скоро обаче открих, че китайците стремейки се да запълнят всички съществуващи и несъществуващи пазарни ниши са поправили тази несправедливост. Ето няколко моделчета:

    http://www.doyeah.com/cgi-bin/shop/switch.cgi?job=item_view&item=5019

    http://www.doyeah.com/cgi-bin/shop/switch.cgi?job=item_view&item=5007

    Официалния им сайт може да разгледате тук:

    http://www.doyeah.com/cgi-bin/shop/switch.cgi?job=items_list&category=ns

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А тези артикули има ли ги в България, и ако ги има къде могат да се намерят. Интересни са.

      Изтриване
    2. На нашия пазар ги няма за сега,но на линка по долу могат да се правят поръчки на едро и дребно до всяка точка на света (все още не съм поръчвал):

      http://www.fashion-bop.com/fashion-resources/doyeah-socks-underwear/

      Изтриване
  3. Да, определено китайците ще запълнят и тази ниша :)

    ОтговорИзтриване