неделя, 5 февруари 2012 г.

Белезници :)

Здравейте мили мои приятели и приятелки,

В днешния пореден бял ден съм решила да разделя публикацията на две части: днешният ми аутфит и темата за белезниците :)

Нямах много време сутринта и затова заложих на по-класическа визия: черни чорапогащи (ще се повторя за пореден път -  два чифта), черен сутиен (с двойно закопчаване), черно плътно боди, черна пола с дължина малко над коляното и за красота - около талията панделка, с цвят пепел от рози, вързана на фльонга. Единият от чорапогащниците ми е с размер XL и ми стига почти до основата на гърдите. Много си го харесвам, защото ми топли и на коремчето, пък и ми напомня за мечтата цялата да съм в ликра и найлон :) Вие как предпочитате вашите - с ниска талия, нормални - максимум до пъпчето или като моя?

Преди няколко дни реших да си купя нещо за Niki. Чудих се дали да е дрешка, грим или някакъв аксесоар, но изведнъж ги видях - в черна кутийка белезници с розови пухчета. Преди години имах едни, но се счупиха и от тогава все си мечтая за нови. Още в колата си ги отворих и леко се разочаровах:
- бяха с механизъм за лесно отваряне - едно малко езиче, което при натискане освобождава механизма. Това не е толкова лошо, все пак с ключа е досадно да целиш ключалката, особено, ако си си завързала ръцете отзад. Пък и винаги може да се изпили, което може би ще направя :)
- веригата между двете "пухкави гривни" се оказа от някакъв много мек метал. Успях да я изкривя с пръсти, тоест няма да издържи по-силно дърпане. Много се ядосах, все пак струваха 14 лв... Ще трябва да я сменя с такава от железария или от тези за кучета. Имам двечки такива с широки и тесни брънки, но изглежда, че ще трябва да си купя още една по-къса.
Все още не съм си пробвала новата придобивка, мислех да се вържа за волана на колата (само лявата ръка, разбира се), но се отказах, защото ще ми пречи при по-големите завои... Засега за колата си мисля да си заключа глезените, но не съм сигурна дали ще са толкова широки гривните. Но, обещавам, ще експериментирам и пиша веднага след като си ги поправя.

Хайде целувки и до скоро
Niki

2 коментара:

  1. Защо не си вземеш боди чорапогащник? Мисля, че ще се почувстваш комфортно:)

    ОтговорИзтриване
  2. Кали е много права и аз ще си потърся

    ОтговорИзтриване