четвъртък, 23 февруари 2012 г.

Обличане и пристягане на коресета


Най-после намерих малко време и се разрових в интернет за някой сайт даващ указания за връзване и стягане на корсет. Както ви писах от понеделник всеки ден съм с червената си прелест, но досега съм променяла степента на стягане само веднъж и то непрофесионално: на свален развързах фльонгата и малко стегнах връзките (съвсем малко). Интересното е, че когато си го слагам сутрин нямам проблем да закопчая закопчалките отпред, но пък онзи ден си го сложих на обяд (след хапване) и се оказа голяма мъка. Очевидно съм на ръба и искам да го премина. Няма да крия, че с удоволствие бих се пристегнала още, независимо че след 10-ина минути най-вероятно ще трябва да се освободя J

Но по темата за съветите. Ето няколко снимки, които показват доста ясно процеса:




Очевидно ще трябва да се поупражнявам, защото ми се вижда особено сложно с движенията зад гърба. Друг вариант е да се гледам в огледало, но това ме обърква още повече. Уф, отивам да се упражнявам и ще споделя с вас подробностите по-късно.

Целувки и пожелания за хубав ден
Niki

2 коментара:

  1. Наистина изглежда неудобно, първо стоиш изправена и после трябва да си извиеш ръцета назад... Успехи с тренировките :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мила, днес ще се пробвам, дано не си скъсам панделката, защото изглежда много фина и нежна. А не ми се сменя с някаква връвчица...въпреки, че най-вероятно ще ми се наложи.

    ОтговорИзтриване