сряда, 22 февруари 2012 г.

Ботуши

Здравейте всички,

Краят на тежката зима вече се вижда, а на витрините на магазините все повече се виждат надписите "sale" и "намаление" под останалите зимни колекции. Прави ми впечатление, че и при ботушите и ботите цените са намаление или предлагат 2 на цената на 1 чифт. Нормално, като всяка уважаваща себе си дама и аз хвърлям по едно око. Знаете, че в момента карам с ниските ми светловелурени ботуши с катарамка на глезена. Много са топлички и удобни, но уви нямат никакво, ама никакво токче. Иска ми се това да се промени. Няма да крия, че си мечтая за черни кожени ботуши, покриващи и коляното, като тези:


Трябва да са на платформа, с ток поне 8 см и възможно най-дълги. Бих ги комбинирала с плисираната ми поличка, за да има около 10-ина сантиметра, покрито от бял чорапогащник бедро (като на снимката). А при вятър и повече...
Не знам от къде мога да си намеря такива с номера, който нося, защото не ми се иска да си взимам по-малки. Сигурно ще ми е невъзможно да шофирам с платформа, токче и да ми стягат. Все пак не искам нови ситуации скоро :)
Обещавам да се огледам по големите магазини в някой мол и да споделя дали съм си харесала нещо.

Целувки
Niki


2 коментара:

  1. Леле страхотни бутуши си избрала Ники. Аз мислех да си купувам такива до коляното, но тези от снимката са просто номер 1. И якенцето също :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Танче, целият сет е много готин. Дано има останали таквиа модели намалени и нашия номер :)

    ОтговорИзтриване