сряда, 15 февруари 2012 г.

Плисирана поличка

Здравейте приятели и приятелки,

Най-после навън се стопли! Тази сутрин дори ми се стори, че ще чуя птиченца, но уви още е рано. Но идва пролет, а с нея и желание за по-разголени тоалети J
В резултат на тези мечти си извадих късата синя плисирана поличка. Много си я харесвам, защото когато съм с нея се чувствам свободна, въздухът влиза отдолу и ме гъделичка по дъното на чорапогащника. Когато съм само с нея и сядам тя се разстила около мен и всъщност най-хубавото е, че отдолу съм на голо. Краката ми също се разкриват максимално и мога да им се радвам.
Над светлия 60 Den чорапогащник си сложих тъмните чорапи и новия черен колан с жартиери и камъчета. За съжаление, както писах коланът се свлича от тежестта на чорапите и очевидно ще го използвам само със силиконови. Но е много красив, а и за него си мечтая от доста време.
Отгоре си сложих бял прозрачен сутиен със силиконови презрамки и светло синя сатенена камизолка. Много ми е приятно в началото с нея, защото държи хладно на кожата. Мисля, че съм много хубава J

Така облечена шофирах снощи и дори се поразходих малко: имах разни боклуци в колата и, за да е по-голяма тръпката ги изхвърлих на два пъти. При първия контейнер се разминах с един мъж с куче, който си ме изгледа. Не знам дали ми гледаше краката или разбра, че не съм съвсем дама, но дори очите ни се срещнаха в тъмното. Честно казано не ми стана много приятно, но може би ще трябва да свикна.

За финал ви изпращам линк с новия календар на Victoria’s secrets:
Когато го видях щях да падна от стола – любимите ми дългокраки манекенки по разноцветни чорапогащници. Какво повече мога да поискам. Дали го има и на по-качествени снимки?

Целувки и до скоро
Niki

П.с. Дано не ми замръзне дупето с плисираната прелест довечера, че навън пак заваля…

3 коментара:

  1. Е Ники, казх ти, ще събираш погледите като си с такива тоалети. Така, че свиквай.
    Поздрави Росс

    ОтговорИзтриване
  2. Ама ти да не беше по сутиен и синя камизолка само под якето, което предполагам си носила? Чудя се дали горкият не видял нещо под него :) Но се съмнявам, след последните ти снимки от кръста надолу, добре че не ти е подсвирнал :)

    И честно наистина ти завиждам за шофирането с полата която описваш, а и очаквам снимки с нея.

    Календара наистина с супер особено през юни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, признавам си, отдавна си мечтая да карам изцяло облечена в женски дрехи, както предлагаш. Но за съжаление е доста студено, а и колата не се стопля толкова бързо. Но на пролет ще се пробваме :)

      На мен от календарът като че ли май и юни ми харесват най-много - определено ме изненада приятно.

      Изтриване