петък, 2 март 2012 г.

Силиконови Гърди

Здравейте мили мои читатели и читателки,

Първо искам да ви се извиня, че вчера нямах възможност да пиша, а и корсета не можах да си сложа. Все пак успях да се докарам с черен 20 Den чорапогащник, права бизнес поличка и няколко въженца – розово около кръста, заедно с тънката ми верижка и две жълти около основата на бедрата, които свързах с верижката. Под гърдите на голо завързах и една панделка, която скоро махнах, но остана белег. Очевидно идеята за овързване без да слагам боди под въженцата не е добра.
Най-много ми липсваше корсета – без него сякаш бях гола над чорапогащника и полата. Очевидно се пристрастявам към него не само психически (което е видно от последните ми постове), но и физически.

За сметка на това днес съм напълно екипирана – два чифта тъмносини 20Den чорапогащника, тъмносинята ми плисирана поличка, светлосинята ми камизолка, сив сутиен с дантела и не съвсем в тон – ярко червения ми корсет. Чувствам се хипер готина, дори си мисля вечерта да се поразходя по поличка извън колата…

Не съм ви писала, но скоро се сдобих с още едно важно допълнение към гардероба на Николета – изкуствени гърди, под формата на силиконови подплънки. В интерес на истината ги гледам от няколко години по витрините, но никога не съм се престрашавала. Но сега уцелих точния момент – в голям магазин в късния следобед нямаше никой на щанда с дамското бельо. Бързо прегледах предложените кутии и сложих в кошницата тази:




На касата нямах проблеми, тъй като бях взела няколко други неща за камуфлаж и касиерката мина кутията бързо без дори да вдигне поглед J

Знам ще ме питате дали вече съм ги пробвала, но отговорът е не. За разлика от друг път ще изчакам удобен момент и специален повод, за да им се насладя напълно. Но обещавам да ви пиша.

Целувки
Niki

2 коментара: