сряда, 14 март 2012 г.

Удоволствието да си вързана

Здравейте приятели и приятелки,

Днес искам да ви опиша една скорошна моя   БДСМ / BDSM сесия:

Всичко започва, когато имам малко повече свободно време (за съжаление рядко удоволствие напоследък). Обикновено си пускам първо телевизора на Планета или на Фешън Тв - мацките там са мое, предполагам и ваше, вдъхновение, а и често си "открадвам" по някоя идейка.
След това подготвям тоалета - чорапогащници, боди, сутиен, изкуствените гърди, перука, обувки, както и червило и обеци. Отделно слагам  на дивана в страни необходимите въженца, верижки, катинарчета и белезници.

Кратка въздишка и започвам с чорапогащниците - светлокафяв е долният, а по-тъмен, но все пак в светлата гама е горният. Обожавам да ги навивам и бавно да плъзгам края първо на левия, после на десния крак. И двата са достатъчно дълги - стигат над пъпчето. Само по чорапогащници залепям изкуствените гърди - първо лявата, натискайки с кръгови движения по крайчетата, после и дясната. Раздвиждвам леко торса, за да проверя дали са се закрепили. Да, добре са, но много голички - бързо поставям сиво-червения сутиен, тип корсаж - лягат идеално в чашките. На пипане през него са като истински, аз аз съм вече щастлива.
Идва ред и на бодито с цвят шампанско и широки презрамки. Много си го харесвам, защото се закопчава отпред с цип и кукички (поне 20:)) и стяга много приятно горната част на тялото. Върху бодито слагам добре познатия ви червен корсет - ммммм, трудно се поставя, гърдите го избутват надолу, а преди малко съм хапнала и коремчето ми е пълно. Битката с кукичките отпред е трудна, но аз съм упорита - след няколко минути корсетът е закопчан, а аз дишам по-трудно. Следва завъртане пред огледалото - идеално ... или не съвсем - бързо си слагам малко вишнево червило - да, така е по-добре - мммммм, мазничко на устните, както го обичам.

Бельото е на мен и следва кратка дилема - обувките или роклята? Да - роклята е за финал - бързо скачам в лачените си черни платформи с токче 8 см. Първите крачици са трудни, но пък гледката в огледалото си струва - дупето е изпънато, гърдите също, а стойката е изправена. Леко приклякане и ярко червената ми рокля с широка пола тясна горна част е в ръцете ми. Хоп и се мушвам в нея. Гърдите пречат да премине леко, но след малко е на мен. Бързо слагам новата си черна къдрава перука и медните си обици с клипс.
Идеално, показва новото завъртане пред огледалото. Готова ли съм вече? Неееее, Николета трябва да се помъчи малко след толкова удоволствия:
Сядам на креслото и овивам първото въженце около глезените си. Възел или фльонга? Да, днес имам време - възел. Същото се повтаря над коляното - там остават следи от въжето, затова не стягам много, но все пак нищо не мога да сложа по средата. Увивам дебелата верига около талията и щраквам малкото катинарче. Ключето вече лети към другия край на стаята.
Тънката верижка закачам на възела на въженцето около глезена и я опъвам през краката – те приближават гърдите в ембрионална поза. Щрак - второто катинарче вече е заключено за веригата на кръста, а ключето е при първото на пода, далеч от мен. Не е много удобно, но пък мога да издържа няколко часа...или? Следват белезниците на двете китки и съм готова - чакам. 

Кой иска да ме открие така :)? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар