вторник, 20 март 2012 г.

Как да не ме разкрият?

Здравейте на всички,

Темата, която ме вълнува не само днес са рисковете от разкриване на втората ни природа. Ще попитате: това пък защо, Niki?
Знаете от блога, че се опитвам максимално често да съм облечена с максимален брой дамски дрехи, бельо и аксесоари. Най-хубаво е, когато съм самичка тогава мога да се контя с часове, да се гледам в огледала и витринки, да чета „нашите“ си сайтове. Рискът е някой да звънне неочаквано, но тук помага шпионката – ако е нещо спешно винаги мога да се съблека за около 30 секунди и да навлека така омразните ми домашни дрехи (разбира се, ако поканя човека, който звъни ще трябва преди това да „нахвърлям“ нещата на Niki в друга стая). Друг вариант е просто да не отворя и да се скрия. J


Различна възможност е свързана с шофирането по поличка и евентуална катастрофа или спиране от КАТ. Тук рискът от разкриване е най-голям, но вероятността да се удариш в някой, който те познава е най-малка. Ще се посрамуваш малко (само за околните, защото мен не ме е срам от това, което правя) и ще отмине.

Основният ми проблем е, че желанието ми да се превърна в Sissy 24 часа на ден се увеличава все повече. В резултат почти всеки ден под работния панталон, риза, костюм или пуловер имам по нещичко от по-красивия пол. Дори в момента съм със сиво-черен сутиен на мънички квадратчета, черно плътно боди, червения корсет със закачени на него кафяви чорапи, черен чорапогащник 30 Den, черна, къса, права поличка и сребърно коланче на брънки. Всичко ми е леко стегнато  - гърди, корем, дупе, крака и ми е много удобно да седя и да се движа напред назад с малки крачки.
Но рискът е доста голям – възможно е без да искам да си скъсам панталона или ризата и под тях да се появи нещо дантелено J. Или сутиенът и корсетът да повдигнат подозрително ризата отпред (въпреки, че нося максимално прилепнал сутиен без никакви подплънки)… Случвало ми се е и да ме потупат по рамото или гърба и винаги изтръпвам да не усетят презрамките. Варианти има безброй, дано не се стига дотам. Но се чудя какво да направя ако се случи и какво да кажа. Преди, когато носих само чорапогащници беше по-лесно. Особено през зимата винаги можеш да се оправдаеш с някакви проблеми по краката, които решаваш със специални стягащи чорапи. Но сега – май няма.

Какво бихте ме посъветвали – да признавам или да измисля нещо друго? Ще се радвам на всякакви идеи, защото не се знае какво ще става…


Целувки
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар