понеделник, 1 април 2013 г.

Нова поличка

Здравейте на всички,

Бързам да се похваля - вчера ходих на шопинг и си имам две чудесни нови придобивки. Но да караме поред:

- бяла кожена поличка с голям цип. Като я купувах мислех, че ми е малка (знаете, че обичам тесните дрешки), но се оказа, че ми пасва идеално. Къса е и не ми ограничава много крачките, но пък е ефектна. Бих излязла с нея, въпреки че не знам с какви обувки да я комбинирам – моля ви за съвет J
  - корсет от тъмно син плюш – проблемът е, че нещо не мога да го нагодя - уж е underbust, пък има място за малък бюст (банлеите се огъват по странен начин)... сега съм го сложила по-надолу, но предните банели малко стърчат.

Разбира се имам още шарено боди, безцветен чорапогащник и черно клинче. Изпращам и снимка за мнение :)


Целувки и хубав ден
Niki

3 коментара:

  1. Hallo Niki, das outfit passt dir sehr gut, ich freue mich schon auf weitere Fotos von Dir. Liebe Grüße Minki

    ОтговорИзтриване
  2. Zdravei, razgledah ti bloga, dosta si interesna :) vidqh, che sum izlysnal skype show-to ti, dali shte imam vuzmojnost da te vidq? I az ot 14-15 godishen pochnah da probvam damsko belio,no ne sum se razvil kato teb, hvana me strah, no mi haresva da go pravq ot vreme na vreme, taino :) i shre mi e interesno da si pishem i da te vidq

    ОтговорИзтриване
  3. Здравей, благодаря ти за хубавите думи. Както съм писала и преди - те са много важни за мен, пък и винаги е приятно да ти направят комплимент.

    Ще се радвам да си пишем и при възможност да се видим щом имаме общи страсти, като ще се радвам да споделиш твоята история :) Ако искаш намери ме в скайп Nikoletasis или на nikoletasis@hotmail.com

    ОтговорИзтриване