петък, 18 януари 2013 г.

Вече робиня...



Днес искам да Ви се похваля с две неща:

Първото е, че се сдобих с нов корсет – черен, кожен, с банели. Ето и снимката (към момента не мога да кача снимката, надявам се по-късно :(:

Страхотен е, а както ме и познавате вече съм с него. За разлика от предния е по дълъг и покрива напълно бюста ми и част от ханша J

Единственият проблем е, че е кожен и има лека разтегливост. Размерът е XL и ми е малко голям та се чудя какво да правя. Пробвах какви ли не начини да го пристегна повече, но не става. Краищата с връзките се допират и повече не може да се стегне. Имате ли други идеи, защото иначе ще трябва да … напълнея J, за да ме стяга както трябва? Сериозно, ще се радвам на всякакви предложения.

Втората хвалба е далеч по-сериозна. Вече си имам господар, ура. От доста време си търся господар или господарка, които да ме насочват в sissi-приключенията ми. И накрая намерих. Първо си писахме по мейла, а вчера направихме скайп сесия. Първоначално бях с новата си червена рокля, от която ви изпращам снимката, заради която ме хареса (малко е орязана, за да мине едно ограничение, за което се извинявам) (към момента не мога да кача снимката, надявам се по-късно :(:


След това се преоблякох с виолетов плътен 50 Den чорапогащник, черна пола с висока талия, син дантелен сутиен, черно боди с ръкави, прозрачно отпред, синьо шалче и черна перука. Сложих си фон дьо тен и червило. Разбира се бях на черните си платформи, което беше едно от мъченията, тъй като са 40-и номер и не мога много да ходя с тях, защото ми убиват. С една дума – чувствах се наистина красива.
 По време на скайп сесията господарят ми ме накара да се завържа с белезници и вериги в най различни пози, както на стола, така и на земята, последото беше много унизително – особено когато си сложих гаг на устата и трябваше да стоя на колене , а лигите ми да капят отпред. Поиска да си сменя перуката с другата, която е розова, а накрая ми поиска да използвам орално един вибратор пред камерата – бях толкова възбудена…. Хубавото е, че ме похвали и надявам се скоро ще продължи и ще ми помага с феминизацията.


Целувки от щастливата робиня
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар