понеделник, 30 юли 2012 г.

Как се облича Niki в жегите :)


Как сте в жегата? Мен много ме мъчи и добре, че в работата има климатик, та мога относително спокойно да си нося новите хубави дрешки. Отдавна не съм писала за тоалети, за което се извинявам, но днес докато се обличах толкова много се харесах, че реших, че трябва да споделя:

Бельото ми се състои от черен, фигурален чорапогащник на розички и найлонови чорапи до коляното (сложих ги, защото са много стегнати и лъскави заради ликрата). Сутиенът ми е светлосин с банели. Краят на единия от банелите се забива леко в кожата ми при движение, което ми причинява приятен дискомфорт.

Върху сутиена си сложих новото черно дантелено боди с дълги ръкави. То е леко прозрачно, а отпред на бюста има цветни апликации. През дупето минава тънка лента, която е малко стегната.

Полата, която сложих, също е нова – черна, до коляното с висока талия. Има цип отзад, а отпред има връзки, като корсет и много приятно прибира малкото ми коремче.

Отдавна (поне месец и нещо) не бях слагала и червения си корсет. За радост го закопчах относително лесно и се надявам да не се отворят копченцата по време на движенията ми днес.

За да е пълна картинката върху всичко това сложих и новата ми черна рокля без ръкави. Тя е плътна по тялото, без ръкави, а на лявата гърда има лъскави камъчета. Много приятно очертава силуета, който след слагане на корсета смея да твърдя е „доста женствен“.

Какво мислите – добро начало на седмицата, нали?

Целувки
Niki

Няма коментари:

Публикуване на коментар